måndag 18.03

Ni förstår nog vad jag menar är jag säger att det här har varit en mycket (MYCKET) bra dag. Trots att det var snöstorm hela morgonen så hade det värsta lagt sig när det var dags för min uppkörning. När klockan stod på 13.43 började mitt hjärta bulta som fan och 2 minuter senare när kontrollanten steg in i bilen hade allt släppt. Kollade däcken och sen bar det iväg. 40 minuter senare var vi tillbaka på vägverket och jag hann knappt stänga av bilen innan hon sa: "sådär ja. Då var de körningen godkänd."  Sen dess har frågorna om jag klarat det och gratulationerna strömmat in.

Huromhelst så har jag passerat ytterligare en miltolpe i livet och i samband med detta så känner jag mig genast snääppet äldre än vad jag gjorde imorse. Klyschigt men sant. Ingen är mer glad än jag idag.

för övrigt så har jag, precis som Anna, en väldigt god vän som fyller 19 år idag. Denna dam var klassmästarinna i knäckande kommentarer på högstadiet, hon är en riktigt svamp som dricker alkohol som ingen annan, hennes andra (eller första?) hem är Palace, är nästan olagligt snygg och om hon hade en k-pist så skulle hon: ra-ta-ta-ta-ta! Jag pratar förstås om den 1,62 långa Nina. Grattis på din dag, sötnos! Hennes födelsedagd firas med middag på Akropolis tillsammans med våra gemensamma vänner. Ska bli riktigt trevligt. Eftersom det svider i min plånbok så har mamma erbjudit sig att komma med bidrag. Tack jättesnälla Mamma!

moa plockar upp mig här hemma 19.50 så nu ska jag leta reda på något lite mer uppklätt att ha på sig på middagen. Kommer säkerligen skriva mer när jag kommer hem. Vi hörs då. Hej hej :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grattis grattis grattis:D Jag som trodde jag skulle få ett sms om den finfina körningen;) Kram

2008-11-25 @ 10:46:14
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0