9 november

Ni har väl inte glömt bort att det är Fars-dag? Det gjorde jag..
älskade pappa <3

igår var det röj hos Mia med smultronvin och i goda vänners sällskap. Smurfhits, kortspel, dans och en satans många skratt. Utgång och hör och häpna, jag gick frivilligt till Hugo's. Ställde mig i kö med Jonna och kom in 23.57, alltså inga problem att komma in på fribiljetten som jag fått av Ida. Men till er besvikelse så måste jag nog säga att Hugo's är inte mitt ställe och det kommer nog aldrig bli det heller. Jonna och jag drog tidigt och mötte upp Henke på MAX så jag fick äta för jag höll på att svälta ihjäl. Fick personalrabatt av David och jag gick därifrån mätt och inte alls många kronor fattigare. Kunde ha varit hemma redan o1.oo men Henke och Jonna ville åka en sväng först så det fick bli så. Landade i sängen 01.45 och somnade direkt. Min kropp var helt slut efter en heldag i stockholm och sen en hel kvälls partajande. tjohej.

ingen tränig och inget eskilstuna idag. Jag kunde och jag borde kanske ha åkt men nae, jag var inte alls pepp. Är lite orolig att jag inte ska vara pepp på tävling på lördag. Jag som hoppas och vill. Fan, hur ska detta gå? Jaja, denna dag går till städning och rensning av hela rummet. Det kommer ta 100år eftersom min mor är på krigsstigen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0