torsdag

Nu är jag hemma igen gott folk. Att sitta på körskolan i 3 timmar gjorde mig ingenting för det gick faktiskt riktigt, riktigt bra idag. Äntligen, inte en dag för tidigt. Nu kanske jag tillochmed att bli lite pepp på att plugga dom här sista dagarna som är kvar nu. Efter 2,5 timme ringde äntligen Wilhelmsson och frågade hur det blev med vårann kvalitetstid på stan. Det blev en fika/lunch på PAUS och lite impuls-shopping sådär i sista sekund. Två basic-linnen som passar bra imorgon då det är utgång med Vicky som står på schemat. Först en bit mat och sen tror jag det blir Otten, Ladie Night! ;D för vad kan vara bättre än halv-nakna karlar? Jo okej, en egen halv-naken karl skulle väl vara det ultimata men när man väl är singel så ska man väl passa på? Eller vad säger ni, gott folk? ;D

Nu sitter jag nerbäddad i min soffa i rummet och kollar på "Rush Hour 2", blir nog en tidig kväll med tanke på att jag planerar en tidig att vakna tidigt imorgonbitti. Sitta ett par timmar på körskolan innan jag går upp till Vicky, hon är ledig imorgon så vi kan umgås hela dagen. Kvalitetstid så att säga :) Nu ska jag se klart filmen och sen säga hej till kudden.

söderlund, det är dags att bli frisk nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0