det är svårt att höra en vibb när man är 15 hus bort.

oj! jag gick hemifrån utan att stänga ner MSN eller byta status till "inte vid datorn" så nu när jag satte mig ner med datorn så hade minst 15 personer försökt få tag i mig men alltså inte lyckats. Det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. dock kan det inte varit så viktig eftersom ingen försökte på mobilen, som jag alltid har med mig. Well, nu är jag här.

käkade mycket uppskattad tacos med familjen samtidigt som pappa & jag försökte, mellan skratten, förklara för mamma varför vi hade så roligt åt Anna och Stina inne på CItygross. Pratade även om hur liten världen, och inte minst norrköping, är. Och mitt i allt fick jag en hemsk saknad efter sara och lindöpojksen. Hade inte tid att sakna en längre tid innan jag var tvungen att göra mig iordning och sen plingade Moa på dörren och vi drog oss till Sara där det vankades förfest. 3 av 6 vänner drack medans dom andra 3 höll sig till att vara sociala. Jag är inräknad i dom sistanämnda 3. Allsång, mobil&data nördad, cypernminnen och prat om igår kväll. Efter att ha fixat lite med Mickes blogg samt fått äran att skiva det första inlägget så utvecklades vårann relation till extra mys och kudde. Haha :D fick stjus hem av sara och nu sitter jag här. Deppar sönder hela kvällen. Jag orkar inte. inte ikväll. vi hörs imorrn. bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0