torsdag 19.33

Sådär, hemma igen. Det blev frukost på kupolen, val av klännings till Sara och en ny fin tröja till mig som jag haft ögonen på ett bra tag nu. Passade även på att hämta ut fribiljetter till Otten. Nu är vi mer än förberedda. Efter nästan 4 timmar på stan satte vi oss på bussen hem och åkte direkt till shell för att stresshandla chips som vi var så sugna på. Slappade ett bra tag i soffan innan hon åkte hem. Övningskörde en sväng med Pappa och nu sitter jag bara här, försöker stretcha bort min träningsvärk i väntan på mat. Kyckling!

jobbar för fullt på listan men det går inge bra. Jag vill verkligen att det ska vara en onödig lista med sån fakta som man inte ska kunna lista ut. Te.x "jag klarar mig inte utan min familj". Är det inte lite för uppenbart för den här sortens lista? Där har ni förklaringen på varför det tar sån tid. Jag kämpar på.

imorgon är det fredag och imorgon kommer Anna och Stina tillbaka till Norrköping :D


Kommentarer
Postat av: Sara

i-m-o-r-g-o-n! :D

2008-11-20 @ 21:33:03
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0