Nina's födelsedag, 8 vänner och grekisk mat

tänkte börja med att tacka mina tjejer för en riktigt trevlig kväll och middag på Akropolis,
detta borde vi verkligen göra oftare för oj oj oj, vad jag tycker om er <3

vi var en för många som trängde ihop oss i Moa's bil och satte fart uppför kungsgata för att möta övrigt folk vid resturangen. Nina fik paket och vi beställde in den grekiska mat som vi var så sugna på. För min del blev det souvlaki och tzatziki som var mycket uppskattat. Efter många skratt och en högljud planering av både lill-jul och nyår så packade vi ihop oss och sa hejdå. Mitt älskade Lagerlunda-crew delade, precis som på vägen dit, på de få platser som fanns i Moa's (eller aa.. Antonias) bil.

i skrivande ögonblick sitter jag i soffan, hyperventilerar eftersom Dave har makten att skicka hem precis vemsomhelst av de kvarvarande killarna. (Paradise Hotel) och självklart väljer han Beau. IDIOT! det ser inte bra ut nu för om som jag hejar på. Hur ska detta går? Bara denna vecka kvar nu och sen är det final. Trodde aldrig jag kunde fastnaför en realityshow som denna men det gjorde jag. DRAMA-QUEEN! ;D

funderar på att förflytta mig till sängen, jag börjar faktiskt bli riktigt trött. Pappa väcker mig imorgon när han vill ha stjus till jobbet. Jag lovade att stjusa eftersom jag helst vill ha bilen hemma hela dagen imorgon. Tror det blir ganska många svängar med bilen imorgon och på kvällen blir det förhoppningsvis filmkväll med vännerna. mys i massor. Nu, godnatt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja, ja, ja! Filmkväll blir perfekt, säg bara tid och plats så är jag där! =)

2008-11-24 @ 23:57:07
URL: http://moarylander.blogg.se/
Postat av: Sara

räkna in mig, baby! :)

2008-11-25 @ 11:49:59
URL: http://soderlundsara.blogg.se/
Postat av: ia

det borde vi verkligen göra oftare tkr jag :)

btw, ser fram emot att få utnyttja mina "drinkbiljetter" jag fick av er ;)

2008-11-25 @ 20:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0