TACK GODE GUD!

Martin Timell, han fick mig att vika mig dubbel av skratt!
"Gittan Goding!" HAHAHA!

Visst att jag brukar vara seg dagen efter kvällen före men idag är det sanslöst. Slockande på en gång när vi kom hem ifrån kusinerna och sov mellan 13.oo och 17.3o. Trots detta känner jag mig ändå inte riktigt utvilad utan jag får överleva kvällen med huvudvärk och gäspningar. Jag gjorde nog ett bra val att stanna hemma, än så länge iallafall. Ingen träning för mig imorgon, eftersom jag ska ha privatlektion med Karlsson, vilket betyder nya singeldans, på onsdag så har jag inget att träna på imorgon och därför stannar jag hemma. På tal om privatlektion så måste jag boka tågbiljett. En enkel biljett eftersom dom andra tjejerna (och min pappa) kommer upp på kvällen till den ordinare onsdagsträningen och jag kan åka med dom hem. Nae, idag har det inte varit en händelserik dag. Dagen kraft ansträngning var att följa med mamma i bilen när hon stjusa storebror med vänner till PappaGrappa. Nu ska jag och min mor se klart på nyheterna och se vilka som blir kvar och vilka som åker ur "Stjärnor på is". Inte för att det är ett program som intresserar mig särskilt mycket men men, Markus Fagerwall och Tony Irwing var grymma idag. Malin Ewerlöf kan ta sig i arslet, tråkiga människa. Tacka vet jag Carina Berg! Nu vill jag åka hemifrån. hejdå.

vad sägs om en ett litet inbjudande sms? :D

sara wilhelmsson, jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0