vad ett telefonsamtal kan göra..

Mia ringde för en stund sen, frågade om hon fick komma över en stund och det är såklart hon fick det. När vi hade lagt på så tog paniken tag i mig, såg mig om i rummet och så hur äckligt stökigt det var så det blev en såndär städning när man tar alla kläder som ligger i rummet och slänger in dom i tvättstugan, sängen bäddas både snabbt och slarvigt och alla småsaker som ligger framme åker snabbt in i närmaste skåp. I all hast hann jag även tända en massa ljus, som för övrigt var minst ett år sen jag gjorde senast.

och för bara ett par minuter sen fick jag ett SMS. "hinner inte komma bort, vi ses på lördag. Kram". JAHA!

jaja, jag fick ju rummet städat. Till viss del iallafall. Men vem ska bevitna detta mirakel?!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, men gullet då! städat blev det ju iallafall? :D



jag är typ frisk nu, tjohooo! :) jag slår dig en pling imorgon, yao? PUSS PÅ MIN STJÄRTLAPP! <3

2008-11-06 @ 22:59:27
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0