"vi har ju... men inte..."

arbetsintervjun idag gick oväntat bra. Var riktigt nervös men det visade sig att jag skulle göra samma sak som förra gången, fast för två andra killar. Så även denna dag babblade jag på så mycket jag kunde om mig själv. Allt jag kunde komma på om dansen och min fritid (som egentligen är samma sak men det hör inte hit). Ringde Fredrik och varnade för att dom var i överläge men han höll sig iskall. Nu kan vi bara hopas, hoppas, hoppas.

när jag blivit utkörd ur TV-rummet av Pappa som skulle se på fotboll så satte jag mig till rätta i min egen soffa med datorn och ställt in den kanal på TV:n som erbjöd bäst program för kvällen så ropar mamma från övervåningen, jag hade fått besök. Till min glädje stod Moa och Anna redan halvt inne i huset när jag kom upp på övervåningen. En kanna te kokades snabbt och sen slog vi oss ner i matrummet. Även Mia kom förbi och gjorde oss sällskap och där satt vi i ett X antal timmar och pratade om allt som föll oss i smaken. Sex, vänner, resor, flytta hemifrån och djungeltrumman som går igenom Lagerlunda när vi har skvaller att dela med oss av till de som vill höra. När klockan slog 00.45 och ljusen brann ut tog vi det som ett tecken att det kanske var dags för flickorna att gå hem och för mig att krypa ner i mörkret i källaren. Och här sitter jag nu efter att ha haft en livlig diskussion med Henke om karlars överlevnads instikt och tjejers komplicerade relationer till känslor och kärlek. Tur att man har vänner som får en att skratta :) Men nu är det dags för sängen gott folk. Hoppas ni sover gott. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0