10 oktober

i skrivande ögonblick sitter och bränner skivor för fulla muggar. Har ångrat mig angående beslutet att ta med datorn bort till lokalen. När brända skivor faktiskt funkar så känns det som att utmana ödet (det vill säga min mamma) och jag vågar inte riktigt riskera att den blir stulen, förstörd eller något annat alternativ. Nae, skivor får helt enkelt funka.

skriver mest nu bara för att berätta att efter 12.30 så finns jag på mobilen och mobilen endast. För det är då simon kommer och stjusar bort mig, ida, sara och alla prylar till lokalen så att vi slipper spinga framochtillbaka hundra ggr. För då ska bord och stolar bäras fram, musiken ska kopplas in, snacks ska fixas och bål ska hällas upp. När  vi väl är klara med allt det så är det dags att fixa hår & smink. För stylingen står ingen mindre än: SÖDERLUND! som vanligt vill säga, det är ju ändå fredag <3 sara kommer även ner för att hjälpa till lite, snäll som hon är. Under dagen ska man nog kunna hitta några tillfällen för att pimpla lite innan allt folk börjar droppa in. Jag är så pepp! Party Party! :D

men som sagt: vill ni nått så finns jag på mobilen för nu är det jag som är partyfixarn'

hejdå folket! Vi ses väl ikväll? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0