15.24

YES! jag rekommenderar AlinaSystems starkt. Effektiva pojkar tycker vi om ;D lämnade in datorn igårkväll, imorse ringde dom och sa att den var klar. Har nu hämtat den och allting funkar perfekt igen. Nu är både mamma och jag glada. Jag slipper den stationära och mamma slipper höra mig knappa hela nätterna när hon vill sova. (Hon var inte särskilt glad igårkväll)

ska nu packa väskan full med frukost, ett par skor och en vattenflaska för om en timme kommer pappa hem och då bär det av mot Eskilstuna och kvällens träning. jag kommer alltså hem sent ikväll och det skulle inte förvåna mig ifall jag somnar i duschen. Även idag undrar jag hur mycket av träningen jag verkligen kan vara med på för det gör fortfarande sjukt ont. Jag måste fan kolla upp dethär =/ men men, jag kör så gott det går.

vi hörs när jag kommer hem runt 23.oo nån gång. Hade så bra. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0