17 oktober

En fullproppad dag och ändå fick jag sova tills jag vakna. Underbart!

snart ska jag träffa My som äntligen kommit hem. Dock bara över helgen men det är bättre än att stanna i skåne för all framtid. Oh, så jag längtar efter henne! Ska ta en sväng i bilen, lämna in mitt CV på coop, handla lite till mig inför helgen och sen ska vi sätta oss nånstans, ta en fika och prata om allt vi missat i varandras liv dom senaste månaderna. Sen är det bara att försvinna hemmåt, hämta biljetten och ta mitt pick och pack mot tåget och eskilstuna för att inatt sover jag & stina hos Anna! :D film, mys och en massa pepp-förberedelser inför lördagens tävling. Jag är pepp, på riktigt! Could tomorrow be the day when a star becomes a superstar? jag vill, oooooh som jag vill!

nae, nu måste jag faktiskt packa. Kanske skriver mer innan jag åker men annars så vi ni ringa om ni vill veta vad jag håller på med. Ska ha ständig kontakt med Söderlund på lördag så jag ber henne hålla er informerade om hur tävlingen går. Håll alla tummar ni kan och har. Vi hörs folket! Ha en bra helg! <3

GO ESKIL, GO STUNA, GO ESKILSTUNA!
WE SHOW THE GROOVE, SO GO, LETS MOVE!


Kommentarer
Postat av: Sara

ÅH, vad jag håller tummarna för dig malin! hoppas verkligen det går bra för dig, och för alla!



känns jättekonstigt att jag inte ska med, men jag vet mycket väl att ni klarar er utan mig. KÖR HELA JÄVLA GÄRNET NU! :D puss <3

2008-10-17 @ 15:53:58
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0