20 oktober

godmorgon!
ännu en gång har en ny vecka dragit igång och jag är inte så värst pepp om jag ska vara ärlig. Efter gårdagens promenad och prat om flytt hemifrån och jobb så är mitt humör på botten. Det är fan inte kul att inte ha nått jobb, det är knappt skönt att bara vara hemma. Man uppskattar inte ledigheten förrns man jobbar. Så nej, idag tar jag mig i kragen och ringer till badhuset för att söka jobb. Och badet skulle passa mig fint. Kan ju alltid hoppas på att dom ringer ifrån Coop också. Annars är det bara att fortsätta leta. Jag vill ha en egen inkomst och slippa bråka med mamma om vad jag gör med pengarna varje månad. Jag vill vara vuxen, sådär på riktigt.

idag blir en dag av städning, tvätt, träning och stretch. Är jag pepp på Örebro-tävlingen kanske?!

lunch hos mormor&morfar om en timme och sen SKA jag gå till körskolan ändå, även fast lilla uppkörningen blev uppskjuten från idag till 3 november. Teori kan man alltid plugga, hur tråkigt det än är. För tro mig, jag behöver det. Men som sagt, först lunch hos morföräldrarna så jag måste börja göra mig iordning nu. Vi hörs senare! :)


mys med mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0