4 oktober

godmorgon på er.
jag är seg men på jävligt bra humör för jag hade kul igår :) Hugo's var helt okej men vi drog ändå ganska snabbt då det inte var vår musik direkt. Tillbringade största delen av natten inne på Lilla på Otten med Kicka (som förövrigt fyllde 18 igår, grattis!) , söderlund såklart, maria(!) och massa nytt folk. Trevligt som satan måste jag erkänna. Och även fast kvällen inte slutade som man hade hoppats så är jag ändå jäkligt nöjd.

mia, kul som fan att du följde me :D

idag ska jag bara ta de lugnt, städa undan sen förfesten, övningsköra och inhandla det som ska med till Knytkalaset som vi ska ha hos Anna ikväll. Jag ser verkligen fram emot denhär kvällen och tycker det ska bli riktigt trevligt. God mat och bästa vänner.

nu ska jag käka frukost och sen ska jag försöka komma på något mer man kan ha med sig till kalaset. Vi hörs sen. ha en bra dag. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0