5 oktober

god förmiddag :)
idag blir en väldigt lugn dag. Sitter fortfarande i sängen och kollar på The Hills, ska göra en storstädning i rummet (rensa, damma, dammsuga,byta sängkläder och allt som hör därtill..) , gå bort till nya squashcenter och kolla vad gymkort kostar och ikväll blir det en promix med tjejerna.

men en resumé om igår. Gänget samlades hemma hos anna klockan 20.oo, kollade på studentbilder och dukade fram allt ätbart för kvällen. Tacopajer, ost&skink-pajer, vindruvor, gurka, morötter, tzatziki, guacamole, tacoships, glass, kladdkaka, bär och läsk. Jag har aldrig varit så mätt i hela mitt liv. Det var även sen jag skratta så mycket så att jag fick ont i magen och tårarna rann och jag kan lova att det hände flera gången under kvällen. När vi tog massa kort, när vi pratade om cypern, när jag bråttades me Micke i anna's säng och när micke&jag hade knip-stjärten-och-gå-samtidigt-tävling. Jag vann ;D Anna var världens snällaste och stjusade hem sara till smedby och mia till haga. Jag och sara följde med som sällskap och partypeople i bilen. "DISTUUURBIAAAAAAA!" kom hem, snackade me lite folk och somnade.

tack för en väldigt trevlig kväll vänner. Nu väntar jag på Anna's bilder :)
kommer upp på BDB inom kort. (MBlomberg) Nu ska jag börja städa. Vi hörs, Hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv honey!

2008-10-05 @ 16:23:13
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0