7 oktober, tisdag 13.34

jag är expert på att ha världens högsta mobilräkning. Så nyss beställde mamma och jag SMS TILL ALLA för 99 kr / månaden eftersom det är SMS som gör min räkning sky-high. Så frånochmed imorgonbitti klockan 8.oo skickar jag gratis SMS till alla mobiler och alla nät. FINALLY! ringa mindre - sms:a mer. Så får det bli.

nu är min syster och smurf in crime på väg hit, ska lura ner henne på stan för att shoppa lite åt min förkylda mor, käka lunch och förhoppningsvis ha lust att sitta på körskolan en stund. Imorgon är det dags för veckans enda körlektion. Måste köra som fan hemma nu om det här ska gå som jag vill. Men nae, nu måste jag sätta igång med sminket och håret. Vi hörs senare! BYE!

3 & 9 dagar kvar, Jag är pepp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0