8 oktober

godeftermidag!
vilket väder vårat lilla Norrköping har fått idag. Solen strålar och det är faktiskt skönt att vara utomhus även fast man kanske behöver en lite tjockare tröja. Men det gör inte mig nått, hösten är min favorittid på året. Jaja, har nyss kommit hem ifrån körskolan, pluggat och övat mål-körning. Idag har det funkat riktigt bra. Dock hatar jag repetions-frågorna så därför har jag skrivit ner alla rätta svar (eller dom som jag orkar, skriver ner resten imorgon) och ska plugga på dom hela vägen till Eskilstuna ikväll. Är riktigt pepp på kvällens träning då det inte gör så ont längre. Testade tillochmed att köra singeldansen en gång imorse och det gick utan problem. Så nu ska jag leta reda på massa tävlingsfilmer och kolla om man kan hitta någon mer inspiration så jag kan göra klart programmet. Tävling nästa vecka. fan, det är mycket som händer dom är 2 veckorna.

9/10 - shoppa inför festen
10/10 - black&white-fest för mig och Ida!
12/10 - sista tävlingsträningen inför tävling
13/10 - körlektion, plugg
14/10 - körlektion, plugg
15/10 - körlektion, plugg & kusiner fyller 16.
16/10 - Jag fyller 19, halkan och mysan kommer hem
17/10 - åker till Lidköping
18/10 - rikstävling i Lidköping
19/10 - fira mig med släkten och träffa mysis.

och varje dag ska jag trampa på crosstrainern och stretcha som en tok.

nu ska jag sova en timme till, vi hörs ikväll när jag kommer hem. <3

Kommentarer
Postat av: Elin J

Nästa vecka ses vi igen! :D

I miss you god damn it!

2008-10-08 @ 16:04:31
URL: http://fejkface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0