från ett morgontrött födelsedagsbarn

vanligtvis när jag fyller år så brukar jag ha sjukt svårt att somna kvällen innan och vaknar tvärt klockan o6.oo på min dag men jag vet inte riktigt vad som har hänt, kanske är det för att man blir äldre eller för att 19 faktiskt är en jäkligt onödig ålder men i vilket fall som helst så var det ovanligt lätt att somna och sjukt svårt att ta sig upp ur sängen. Men uppe är jag och har redan öppnat två paket (en film och ett par stövlar) från päronen och 8 personer har redan hunnit gratta mig via BDB och SMS. Tack för det! <3 även ett tack till dom som lyssnade på mitt eviga tjat på MSN igårkväll. "1 TIMME KVAR, 40 MINUTER, 20 MINUTER, 3 MINUTER, 1 MINUT!" haha!

om en timme ska jag vara på körskolan och innan dess måste jag leta reda på passet (eftersom ID:t inte är giltigt längre), äta frukost och packa ner matsäck till dagen. Herregud, är det 5 jag fyller eller? Matsäck.. jag hatar utflykter. Jaja, ingenting ska få förstöra mig dag.

Anna & Moa, kom hem till mig ikväll :D jag bjuder på fika och mys.

nu ska jag dra mig ifrån datan. Vi hörs senare gott folk. PUUUUUUUUUSSSSS!


Kommentarer
Postat av: Anna

Såklart vi kommer! :D

2008-10-16 @ 18:47:48
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0