godkväll

var ju som sagt hemma hos sara nu på kvällen för att umgås (och som Anna skrev: fylla i gårdagens minnesluckor) Så en landskamp (som slutade 0 - 0), 10 goda vänner, en chokladkaka, popcorn och en flaska vin senare var det dags att dra oss mot Hugo's där två bowlingbanor stod bokade i våra namn. Så med varsin päroncider i högsta hugg var matcherna igång och jag var mycket sämre än vad jag minns mig vara för sådär en 3-4 år sen då jag senast spelade bowling. Vi trodde simon skulle vrida armen ur led på sättet han kasta iväg klotet, sazza (och jag) var på god väg att gör "HÅÅÅÅL I GOLVET" och ett antal naglar bröts både kors och tvärs. Nae, om ni frågar mig så är inte bowling en sport för tjejer, eller folk överhuvudtaget som vill ha kvar sina naglar. Hursomhelst.. många skratt senare så stod det i valet och kvalet mellan att gå hem eller gå upp på Hugos. För mig var det ingen svårt val, jag var lite för nykter för att tycka att Hugo's var kul. Jag gick hem. I skrivande ögonblick sitter jag och tittar på mitt nya absoluta favorit-tidsfördriv. "Jeff Dunham & Peanut" underbart roligt.

nu ska jag nog sova ett par timmar. Ingen träning imorrn, maria är inte där. Tränar hemma istället.

fasen, imorgon ska jag flörta till mig någon som vill se på skräckfilm med mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

åh, jag skulle vilja men fan, jag jobbar till tio :S

2008-10-12 @ 11:20:01
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0