måndag 21.28

godkväll gott folk!
minst sagt en berg-och-dal-bana hela dagen. Har gått mellan att vara hyperglad, rastlös, jätteledsen och sen agera den som skulle trösta den jätteledsna vännen. Eller trösta och trösta, vi satt mest och kommentera varandra tjat men vad har man annars vänner till? Humöret blev på topp igen när Fredrik och hans vän gjorde oss sällskap och såg på "Hey Baberiba". Just nu är humöret ganska iskallt. Rent av ingenting. Det ända jag känner av är min kurrande mage.

kollat tågtider och halv sju på fredagkväll åker jag mot Eskilstuna och sover hos Anna, bussen mot Lidköping går klockan o6.oo på lördagmorgon och vilket gäng vi kommer vara i bussen. Herrejäklar! :D

nu ska jag hämta lite kvälls mat, lägga mig till rätta i sängen och hoppas på att TV har några roliga serier att bjuda på under kvällens gång. Hoppas ni haft en bra dag, får en bra kväll och så hörs vi imorgon. Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0