onsdag 23.44

godkväll.
en sju helvetes trevlig onsdag i eskilstuna. Hittade min peanut-själsfrände i Daniel, HAHA :D hur mycket dans, fysträning och skratt som helst. Speciellt i bilen med nattis & erica. "tror du att du är en bil?!" hursomhelst, mycket lyckad träning! nu är jag helt slut. Nästa helg är det dags för uppvisning med temat Narnia. Kan bara bli bra.

oj, har jag glömt att berätta? Jag fyller år imorgon, 16 oktober, alltså om ca 15 minuter. Och jag kan lova er att det finns ingen annan än jag som älskar sin födelsedag mer. Hej Hej, jag älskar uppmärksamhet! och presenter.. mohaha!

nu ska jag sova för (oj, glömt att berätta det också?) imorgon är det även dags för halkan. Kvart över 8 ska jag befinna mig på hagatrafikskola för att tillsammans med andra körkortssugna ungdomar sätta fart mot örebro och sveriges största halkbana. Inte för att det hade gjort mig nått att göra den här i stan men men, let's roll! Godnatt folket! <3


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! kolla gärna in min blogg, kommentera lite om du vill det :D

2008-10-15 @ 23:49:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0