panik

min lugg är alldeles för lång och då betyder det att det är alldeles för länge sen jag var hos Sandra och fixa håret. När jag upptäckte att luggen var för lång passade jag även på att kolla allt annat som var fel. Jo tack, jag hitta en del saker jag vill fixa till. Den rosa färgen börjar gå ur och är nästa mer ful-röd men som tur är sitter den lila färgen fortfarande som den ska. Måste klippa topparna och utväxten ska vi inte ens prata om. Kanske dags att boka ny tid? Några dagar innan tävlingen skulle vara bra. Tills dess får man ha luggen lite på sniskan.

ibland börjar jag fundera på om det kanske är dags att klippa av håret men nej. För det första så känns det bra med att ha (NATURLIGT) långt hår, jag vet X antal personer som skulle köpa lim och sätta tillbaks det som klippts bort och jag nu ska jag vara extremt ärlig: jag älskar uppmärksamheten. Folks blickar när dom inser att mitt långa hår är mitt eget och inget fejkat. Så fuck you ("du tror du är så jävla smart...") , håret stannar kvar.

men Sandra, PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0