plättar is the shit!

färdiglagade plättar ifrån Coop är verkligen toppen en sånhär dag.
Snabbt, enkelt och jävligt gott!

körlektionen och säkerthets-kontrollen gick väl helt okej idag. Dags att börja öva med pappa, iallafall på säkerhetskontrollen. ibland är det bra att ha en farsa som är lastbilsmekaniker. Ska snart städa iordning på rummet, göra mig iordning för sen kommer Sazza förbi och hämtar upp mig och vi drar till stan en sväng där jag även ska möta sara för en fika och allmänt skvaller. Köpa mönstrade strumpbyxor och såna väldigt osexiga "farmors-trosor" .Och nej, inte för att blondinbella har rekommenderat dom utan för att det behövs till klänningen som jag ska ha på festen. OH SOM JAG LÄNGTAR! :D 8 dagar kvar!

imorgon blir det utgång med Söderlund och annat treligt folk hoppas jag.Det blir Otten och (hör och häpna, tro det eller ej) Hugos. Hur det slutar får vi se men jag ska inte dricka utan har en såkallad "vit helg" eftersom jag ska vara redlös nästa fredag. Jag är så pepp! kan knappt sluta tänka på det. Ida, dethär kommer bli kanon! Nae, nu får ni ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem igen. Hejdå! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0