godnatt

jag tror jag ska sluta tjata på folk om att dom ska blogga mer när jag knappt gör det själv men det har inte funnits nått att blogga om idag. Jag har tillbringat hela dagen på rummet helt frivilligt förutom när jag varit på toa, ätit eller busat med vovven. Nästan precis så som en söndag ska vara.

dethär träsket verkar aldrig ta slut och jag börjar fundera på om det är byggt som en pyramid för dethär är bland det konstigaste jag varit med om. Jag måste erkänna att jag är en aning förvirrad och inte riktigt förstår mig på det men jag lovade mig själv att leka av mig, göra vad jag vill och då måste jag sluta överanalysera allt som händer.

nu ska jag sova. Puss och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0