23.09

En mycket, mycket, mycket, mycket, mycket bra dag.
Jozza var ûber-unerbar och köpte cola så vi överlevde de 3 första timmarna av stenhårt koreograferande. En "arg" jazzdans till rock/metal-musik. Blev chokad när vi såg hur bra det faktiskt såg ut efter att ha filmat. Jag menar, vi satte ihop en riktigt bra dans på bara ett par timmar, inte konstigt att vi var helt trötta i kropparna när Marcus slängde ut oss ur salen när han skulle ha streetklass. Lunch på PAUS och ett antal välbehövliga pratstunder om allt och ingenting. För som jag har saknat Jozza! Tack för en toppen-dag :D dethär gör vi väl snart igen?

nu sitter jag hemma, äter en risifrutti och väntar på att Scubs ska börja. Sen blir det att sova gott för imorgon ska det städas. Imorgon ska jag även passa på att lägga upp lite bilder som blivit försenade pga av resor och segt internet. Så imorgon får ni en bild på min nya klocka som min mamma varit snäll och beställt. Riktigt cool, riktigt snygg. Jag och systrarna Wilhelmsson har nu likadana och vi är lika coola som klockorna i sig.

nej, nu börjar snart Scrubs. Vi hörs imorgon och ännu ett tack till Jozza för en perfekt dag.


Kommentarer
Postat av: maria

... men. hade för mig att du inte gillade scrubs? men va kul att du gillar det :D då kan vio ses tillsammans

2008-10-29 @ 15:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0