00.16

godkväll på er!
det blev potatisbullar till lunch hos mormor&morfar och jag åt tills jag var tvungen att rulla hem. Det blev inget teoriplugg utan jag drog hem och tränade/stretchade istället. Fy på mig. Några timmar i ensamhet innan Vicky kom ner och gjorde mig sällskap. Lite skratt åt alladin, catch-up-prat och sen blev det en sväng med bilen. Citygross, smedby, stan, mötte Adam utanför honom i väntan på Denna som var något försenad pga tåg, buss och övrigt. Sen blev det en sväng till och pojkarna följde med. Videostaden, lite cruz, öbonäs och sen tillbaks till stan. OCh nu är jag hemma. Tack för kvällen, Vicky. Det får inte ta så lång tid tills vi ses igen <3

känner mig jäkligt duktig idag faktiskt. Två jobb har sökts och båda två känns något lovande iallafall. Jag vet vad jag helst skulle vilja men så kan jag inte tänka nu, jobb som jobb och jag behöver pengarna.

imorgon är det tisdag och jag ska möta Jonna för att gå en sväng i vrinneviskogen. Passar bra eftersom jag är ledig och hon slutar tidigt. Och en promenix har ju aldrig skadat. Inte mig iallafall.. Nu borde jag sova men det lär ju inte hända, man blir säkert fast här vid MSN eller nått. Hursomhelst, godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0