11 september

ännu en gång, tillbaks på jobbet och är äckel-trött. En träningskväll i Eskilstuna och man är helt slut! Tyvärr satte revbenen stop och jag kunde inte göra allt. Men men, jag gjorde så gott jag kunde och idag känns det verkligen att man har varit igång med discon igen :D Det är nånting som har hänt med mig och min flexibilitet. Min vighet har bara sagt SWOSH :D känns skitbra!

spagat-split-spagat / inte så svårt egentligen, ska bara hitta den snygga tekniken
kick och håll / börjar se riktigt bra ut, ska bara hitta balansen
att pressa upp benet rakt upp, stående / INGA PROBLEM :D push push!
spagat / höger = finemang, vänster = det kommer..
split / inte riktigt än, men snart såå!

klockren dans, Maria. Klockren dans!
btw så var det länge sen jag skratta så mycket som igår. Nattis och jag hade så jävla kul. På fysen, under danslektionen, på stretchen och inte minst i bilen på väg hem. Nattis jacka fastna i bildörren, lyckorus när sverige slog ungern i VM-kvalen och sportkommentatorn med världens snabbaste käft. Hur fan kan man prata så fort? :O ".. nickar bollen till Svensson som skickar vidare den till H-h-h-h-h-a-a-a-a-a-nsson!" HAHA!

idag kommer jag inte heller hem så speciellt tidigt. Först ska jag jobba till 16.3o, sen springer jag ner till Sandra och fixar håret och vem vet hur lång tid det kan ta, jag har så förbannat mycket hår. Sen springer jag vidare till stan och möter Ida för lite party-planering :D äntligen är vi på gång! Men först ska jag jobba. BYE!


Kommentarer
Postat av: Nattis

haha.."neej, min jacka har fastnat.." ingen reaktion..drar lite till i jackan, men ja vill ju inte dra sönder den eftersom den är ny.."eeh, asså..min jacka har fastnat i dörren" nu får ja asgarv som reaktion istället hahahah =D

2008-09-11 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0