12 september @ work

äntligen fredag och såhär ser dagen ut:

work
en snabb-sväng på stan för att köpa nya partykläder
köpa med mat hem ifrån PAUS
hem
säga hejdå till m&p som drar till husvagnen för sista gången denhär sommaren
städa iordning på övervåningen
fixa och trixa med smink och hår
förfesta med Söderlund
UTGÅNG

vad som händer efter utgången återstår att se. Det var länge sen man var på efterfest, även länge sen vi satt hela natten på McDonalds och spiller glass över oss själva medans vi sjunger massa låtar om Marcus. Skulle vara mysigt med nattligt sällskap men nae, den som jag skulle vilja ha som sällskap just denhär natten är alldeles för långt bort. (Fan, vad jag saknar Cypern!) Nu ska jag fortsätta jobba, skriver mer senare om jag kommer på något intressant att skriva om. Förresten, vilka ska ut ikväll och vart ska ni? PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0