18 september

min mamma har en utomjordisk förmåga att sabortera mina planer. Som te.x att jag ville sova länge nu på morgonen men nej nej, mamma skulle självklart försova sig vilket gjorde hunden nervös vilket gjorde att mamma tyckte jag skulle komma upp och sova hos honom i deras säng vilket har gjort att jag har blivit pigg och nu inte kan somna om. Egentligen gör det inget eftersom jag fått meddelande från sandra om att jag kan komma tidigare till salongen om jag vill och det passar ju bra idag isåfall. Ikväll har jag inget annat planerat än att jag ska storstäda mitt rum (och det behövs kan jag lova) och skriva min sommar-resumé här i bloggen. Det bästa minnena denhär sommaren gett mig, bästa filmerna, bästa musiken och allt sånt som jag vill komma ihåg och Anna vill läsa om. Men nu måste jag göra mig iordning och sen ska jag sätta fart ner mot stan och salongen så att vi kan fixa till det sista med håret. Gratis är gott ;D

men först; mysa med min snarkande vovve. PUSS!

k o m   o m   n i   k a n   ,   k o m   o m   n i   v i l l  


Kommentarer
Postat av: Anna

Looooooooking forward! ;D

2008-09-18 @ 18:20:48
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0