2 september

eftersom jag mådde så dåligt igårkväll/natt så trodde jag att min dag skulle tillbringas inomhus med hunden men efter att mormor hade hämtat honom ringde jonna och frågade opm jag skulle med en sväng till vrinneviskogen och så en sväng. Gick hela 5,5 km och det kändes som en hel evighet då min hosta inte riktigt är min bästa vän. Men men, på vägen ringde Adam och Denna och undra om vi skulle med till Linköping för att käka på Burger King och det säger man ju inte nej till. Drog bara en snabb sväng till stan först så jag kunde köpa hostmedicin och hämta ut p-piller innan vi åkte iväg. Satt utanför killarnas affär i ca en timme innan dom var klara för att åka och käka. Satte fart hemmåt och skrattade som fan åt killarna när dom dansade till musiken dom spelade i bilen. Hann knappt komma hem innan det var dags att dra igen, killarna ville ha stjus. Och dom fick lyssna på mitt och jonnas arga prat i bilen samtidigt som discomusiken pumpades på högsta volymen. Det behövdes. Åkte hem, köpte glass för bensinpengarna och drog tillbaka hem för att se på skräckfilm. Sjuktligt nervös genom hela filmen och Henke mobba sönder oss. Nu sitter jag i soffan, ser på "the perfect man", ensam och önskar att jag slapp sova själv. Men men, jag får snällt vänta till helgen. Och soooom jag längtar! Är det helg snart?!

nu ska jag fortsätta hosta, försöka sova för imorgon kommer hunden igen och då blir det ingen lugn och ro.
ingen träning imorgon heller. fan. Kan jag få bli frisk snart? Jag saknar mitt Eskilstuna.

A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0