21 september

godmorgon!
hade en väldigt trevlig kväll på Stina's avskedsfest med henne, storebror och deras vänner. För mig blev det mest, vin, våghals och att skratta åt storebror och blixt när dom hade det ena samtalet efter det andra. Följde dock inte med dom ut när dom drog till Hugo's utan mamma fick hämta mig när min hosta tog över. Satt med mamma och anette ett tag när dom gjorde halsband, sara ringde och jag prata med henne tills hon var hemma (skönt att få prata med henne, det var ett tag sen) och sen somnade jag efter att ha fått världens mysigaste SMS.

nyss ätit frukost och har nu satt mig tillrätta i soffan framför disneychanel som visar massa bra filmer idag. Det blir ingen träning för mig idag eftersom jag hostar som en idiot och har så förbannat ont i bröstet och revbenen. Hade planerat att stå på crosstrainern i en halvtimme men det är nog ingen bra idé om man är sjuk.Så nae, istället ska jag tvinga min pappa att åka till citygross, köpa godis till mig och sen ska jag sitta i soffan hela dagen. Vi hörs av senare folket. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0