23 september

en ovanligt bra tisdag.
körlektionen gick bra och jag är nu godkänd på hela stadsdelen och ska börja med landsväg och motorväg. Finally! Idag kom även lönespecen och lönen var inte alls lika stor som förra månaden men vad gör det, tillräckligt för att gå ut med folket på fredag :D längtar redan. Viktoria, du är på? Ska börja göra mig iordning nu för snart ringer Ida och då ska vi ses på stan och möta upp Sara för hon har gratis biljetter till kvällens IFK-match. Jag kan ju dock tänka mig hur matchen slutar men det gör inget, ska ändå bli kul att gå dit, sitta på berget, höra Östra's hejaramsor och bara slippa vara hemma en hel kväll. Nae nu ska jag fixa mig och käka nått. Hörs ikväll. BYE

Kommentarer
Postat av: Sara

malin, vad är det här? förväntade mig åtminstonde 2 inlägg idag! men det gör inget, du är söt ändå :D



vad kul att det gick bra på körlektionen, snart gör vi stan osäker ;) hörs senare i veckan, babe.

2008-09-23 @ 22:29:57
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0