25 september

LÖNING! :D
imorgon är det jag som ska shoppa. Nytt virusskydd till datorn och grogg samt groggvirke för imorgon vankas det party! Förfest hos moa och sen bär det av till Otten för att skaka våra små ludna ;D mohaha

men åter till idag. Ligger och myser med hunden i mamma och pappas säng medans jag äter min frukost, som idag består av en kopp o'boy och två äggmackor, och ser på "Stulen kärlek" Alltid kul att börja dagen med ett gott skratt  ;D Blir förmodligen lunch hos mormor och morfar igen eftersom hunden ändå ska vara där i eftermiddag så att jag äntligen kan få källaren och rummet städat. Och det behövs för det ser ut som kriget.


ikväll hoppas jag på att någon vill göra mig sällskap när jag ser på "White Chicks".
nu ska jag hoppa in i duschen. Morrn' på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0