26 september

godmorgon bloggen!
äntligen fredag och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt idag, jag är inte världens bästa på att planera (eller jo planera är inte svårt men att få allt att gå ihop är det svåra) så det blir inte bara en rolig fredag utan också en intressant fredag.

[] alinasystems med pappa, köpa virusskydd till datorn
[] handla virke till kvällens bravader
[] en sväng på stan me Jonna
[] hem, göra iordning och fixa
[] förlovningsfika hos bror & stina med familjerna
[] möta söderlund
[] förfest hos Moa
[] skaka rumpan på Otten!

OH SMS! :D nej men titta, heeeeelt oväntat. haha!
nu, frukost. Sen ska jag välja dagens outfit och bränna en skiva till kvällens förfest. Har massa ny kul musik som bara väntar på att å brännas ner på skiva. Tjohej. nu går jag. hörs senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0