28 september

godmorgon bloggen!
idag är jag som tur är på bättre humör men trött är jag. Stannade  uppe halva natten även fast jag inte var ute. Satt som klistrad i soffan framför Braveheart, bullshit och msn. Somnade nog inte förren halv 4 och det känns idag kan jag lova. Snart kommer Ida och då ska vi gå bort till träffpunkten för att kolla hur det är med sterero och högtalare. Bra att veta INNAN festen tyckte vi.

och eftersom det är söndag så betyder det att det är träning i eskilstuna :) idag ska programmen vara klara och jag är lååångt ifrån klar. Ehm, min privatlektion? knappt 3 veckor kvar till tävlingen i Lidköping och jag undrar fan hur det ska gå med tanke på att jag knappt kan vända mig om i sängen utan att det gör ont =/  men jag är pepp. Superstar tack.

nu ska jag fixa mig. packa vattenflaska och frukt. Sandra kommer halv tolv och jag är hemma igen runt halv fem. Datorn får stanna hemma idag så vi hörs ikväll. Ha en bra söndag. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0