5 september

godmorgon folket :)
fick en godnatts sömns då jag faktiskt inte hostade ihjäl mig utan kunde somna utan några vidare problem. Istället blev det lite värre när jag vakna + att jag inte fick sova tills jag vakna då mamma tyckte jag skulle gå upp och lägga mig hos Nero så han visste att jag  var hemma. Jag total vägra och sov en timme till i soffan. Men nu är jag vaken, ska fortsätta min framfart genom huset för att få det städat när jag käkat frukost och fått alla Cypern-kort av Anna. Sen blir storstädning. hej och hå vad vi ska städa! Allt för att göra mamma glad.

annars är det fredag igen. Päronen åker som vanligt till husvagnen, Nero följer med och jag stannar hemma och tillbringar fredagen som jag brukar och som jag helst vill. Tillsammans med Söderlund, avslutning på Otten och som jag har saknat Otten! eller iallafall dom som jag brukar rocka på otten med. Ses vi ikväll? Imorgon är det lördag. :D :D :D

nu ska jag käka frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0