6 september

tack för igår vänner. Inte som vi kanske hade förväntat oss men jag har alltid kul med er. Söderlund, du kan verkligen konsten att få upp mitt humör! <3 började med en liten lätt förfest hemma hos mig med söderlund och Tina. Tina slocknade efter ett tag och vi väckte henne innan vi gick. Halvt sprang till Otten för att komma dit innan 12 så vi kunde gå in på SMS-biljetten. Sen vare party med en full Olle, en förtvivlad Mauro, tjejer som var utklädda till killar och slemmiga, äkliga, wannabe-brats. Jag försvann tidigare än vanligt eftersom jag skulle få nattligt besök :) trevligt och mysigt som fan. vad gör du med mig, pojk? :)

idag blir det en hemma-mys-dag. Regnet öser ner och jag myser framför tv:n som spelar SYTYCD (repris från i veckan) och och äter lite ostbågar. Ikväll blir det utgång igen för mig och Söderlund. Brick & Lace kommer till Otten och det kommer förhoppningsvis vara mycket folk där! Så, vad ska man ha på sig ikväll? En kvinnas största problem en fredag eller lördag-kväll.

men.. man kanske inte ska ta ut segern i förskott?
ye ye, jag rider på vågen. Jag tar det som det kommer. Känslor eller inte.
nu ska jag duscha. BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0