7 september

jag som hade planerat att faktiskt göra nånting idag och se hur det slutade.
sara och jag vaknade 13.3o när Tina ringde, vi åt frukost halv 4 och nu ligger vi fortfarande i pyjamas och ser på film. Ja ni, denhär dagen blir nog inte så mycket annat om jag ska vara ärlig. Mamma och Pappa är på väg hem så nu är det slut på lugnet. Har jag tur kanske pappa är på humör för att övningsköra med mig ikväll.

Otten och Brick&Lace igår. Sjukt mycket folk. Alldeles för mycket folk man kände och fulla vänner. Pussar hit och dit, dansa överallt och jag ville mer än gärna slå en fjortis eller fyra. Träffade ett par trevliga danskar i väntan på taxi som tyckte att krogarna i Sverige stänger alldeles för tidigt. Vi håller med! Hann dock inte ta deras nummer innan vårann taxi kom (som förövrigt lovade att aldrig mer komma i tid) och körde oss hem. Slockande direkt efter att ha sett slutet på en tårframkallande film. Nu är snart filmen slut. Vi hörs senare. PUSS!

Kommentarer
Postat av: ANNA

åh jag hade också bara velat gå omkring hemma o mysa i pyjamas!

2008-09-07 @ 23:01:30
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0