8 september @ work

klockan slår närsomhelst 13.oo och jag sitter på jobbet.
Eftersom Natasha fortfarande är ledig så snodde jag hennes plats, i hörnet så att ingen ser att man smyger in på MSN och annat kul som kan fördriva tiden lite. Mohaha, busigt! Förmiddagen har bestått av att stå i arkivet, pratat resor med Emma och blivit dumpad av min mamma som tyckte jag kunde fika utan henne. (Tack morsan, tack!) Nae men om man kanske skulle ta tag i sig själv och räkna ut dom förbaskade timrapporterna som Petter så snällt gett mig som dagens arbetsuppgift. Jag får alltid dom, men det kan beror på att det är en specialitet á la Malin. Jorå, jag erkänner, jag är grym!

RISKERA ALLT - ÅNGRA INGENTING!

ooh, jag tar åt mig. Verkligen. Ni kommenterar anonymt. Stenhårt brudar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0