blir dethär mitt sista blogg-inlägg?

det var ett väldans tjat på folk om att idag är det jordens undergång.
ett gäng forskare ska tydligen ha jobbat i 14 år på en maskin som ska återskapa Big Bang. Andra forskare har anmält saken till Europadomstolen för att få det stoppat då dom trro att rekonstruktionen kan skapa ett svart hål som jorden sugs in i och då, plopp, jordens undergång. Hursomhelst så har dom fått ett klartecken att testa och det känns som om hela världen (utom mitt jobb för här verkar ingen ens ha en aning om det) går på helspänn. Och många tycket det är dåligt att vi är många som tar det lugnt, nästan som ett skämt. Men vad ska man göra då? Såklart man inte vill tro att jordens ska gå unde rmedans vi fortfarande står här. Så vad gör man då? Jo, man låtsas som ingenting. Men jag måste erkänna, jag har ingen aning om när det sker och vill nog inte veta heller, bara ifall liksom. Jag kollar konstant ut genom fönstret bara ifall man skulle se något annorlunda på himlen. Jaja, man får hoppas på det bästa.

om en timme slutar jag jobbet, då hämtar pappa mig, vi åker och handlar lite och sen hämtar vi upp resten av tjejerna och sätter fart mot Eskilstuna. Kommer hem så sent att jag inte kommer palla skriva då. Bara hoppa in i duschen och sen säger jag hej till kudden. Vi hörs imorgon istället. Hoppas jag..


btw så blir jag bara mer och mer förvirrad för varje dag. Mitt huvud snurrar i 180km/h och allt går så jävla fort. Bokstavligt talat fram och tillbaka och jag hänger inte med i svängarna. Dethär är bland det konstigaste jag varit med om, det konstigaste jag velat ha, för jag erkänner. Jag vill ha det! eller så är det just därför; jag vill ha det för att jag inte får. Frustrerande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0