can't wait 'til i get thru this phase

jag kommer FULLt (som söderlund så fyndigt skulle uttryckt sig) och fast lita på mina biorytmer härdanefter. För varenda gång man kollar dom så stämmer dom. Min känslorymt är på väg ner, och intellektet och fyisken är på sin topp just nu. Precis så som det känns, precis så som jag är just nu. Och det bästa med biorytmer är att det bevisar att allt bara är en fas. Det kan inte vara dålig jämt, det kan inte vara bra hela tiden. Med tiden kommer det bli bättre. och sämre, och bättre igen. Och sen blir det sämre igen och sen återgår det till det bättre. Jag tror ni fattar vinken nu va? :P

jag tipsar verkligen om att kolla era egna biorytmer.
Google ordet "biorytmer",
klicka på första länken (biorytmer - humbug eller vetenskap?)
Skriv in erat personnummer (19** ** **)
och klicka på Kolla!
Vips, där har ni det.

röd linje - fysik
grön linje - känslor
blå linje - intellekt

psst.. om alla färga linjer ligger på 0 någon dag så råder jag er att stanna hemma.
ingen, Ingen, INGEN bra dag.

träning idag. Längtat som en tok och nu är det äntligen dags, missat två onsdagar redan men nu jävlar är det dags. Håll tummarna att mina revben (och/eller) muskelfästen bestämmer sig för att hålla ihop. Är inte på humör för att ge upp efter halva lektionen idag bara för att det gör ont. Men men, ryggstödet är med och det ska väl vara till någon nytta iallafall. Ska äntligen få träffa Maria också och få planera in en privatlektion, det är snart dags för terminens första tävling och jag är inte förbered alls men det ska det bli ändring på. Ingen dator där idag eftersom jag ska lägga all tid på träningen. Så antingen får jag tråkigt och skriver snart igen eller så hörs vi när jag kommer hem SENT ikväll. HEDDA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0