HÅR, KLIPP MITT HÅR

Nu måste Sandra (i princip den enda person som får röra mitt hår med sax och färg) snart ringa och berätta när hon har tid för mig att komma till salongen och fixa mitt hår. Och det är fort för det är verkligen en nödsituation Så nu håller alla tummarna för att hon har en tid snart, gärna idag, så jag kan få göra något drastiskt med håret.

Ja, ni som känner mig vet att jag älskar att göra nya saker med håret. Jag har varit:
blond/röd/svart
hel svart
hel brun
brun och blond
brun och röd
brun, röd och blond
brun och blå
brun, lila och röd

vi får se vad det blir denhär gången. Funderar starkt på att klippa av mig håret men det varken vågar eller FÅR jag.
Jag vet ett antal personer som skulle klistra fast det lika fort som jag klippte av det. haha! Nae, men något extremt ska man nog våga sig på. Jag har ju aldrig bangat förr så varför skulle jag göra det nu för? ;D Nej, nu får hon ta och ringa!


Kommentarer
Postat av: ANNA

oj, bäst jag köper hem lite klister och kommer bort till dig i kväll. haha ;)

2008-09-09 @ 14:41:07
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0