död åt teknik

gjorde ett tappert försök att installera web-camen på bärbara datorn. det var ett misstag att ens tänka tanken. Programmet hängde sig och jag fick den (icke) smarta ideén att starta om datan. Dumt gjort. Nu vill inte datorn starta. Den är igång med skärmen är svart. Musen funkar men skärmen är fortfarande svart. Bra gjort Malin, riktigt bra gjort. Så jag sitter på övervåningen med universums segaste dator, jordens högljudaste knappar och ett par föräldrar i rummet intill som försöker sova. Jag hatar stationära datorer. Död åt tekniska ting! Måtte min egen ha kommit igång när jag kommer ner i rummet. Annars är det jag som tar datorn och går till Alina Systems direkt efter körlektionen imorgon.

jag har aldrig varit teknisk av mig, jag har aldrig ens påstått mig vara teknisk.
Och det lilla som jag faktiskt förstår lackar jag totalt ur på så fort det inte funkar.

jag hatar teknik för det är helt hopplöst.
jag hatar män för deras tankesätt är i samma klass som tekniken.
den enda teknik som jag förstår mig på är dans-teknik.

ja, jag hatar tillochmed Ebergymnasiets teknik-elever. Men så ska det vara. Stolt Lärkabock ;D

jaja, min dator har damp och jag hatar den. Min lilla bebis är dum i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0