fixat och ordna

Jisses vad  mycket saker jag har fått gjort idag!
¤ fått väldigt mycket gjort på jobbet och det flyter på bra. Finns inte riktigt mycket mer att säga..
¤ bokat lokal till festen och bestämt att träffa ida på torsdag för att planera det mesta. Inbjudningar kommer snart!
¤ bokat klipp och färgtid hos Sandra. äntligen!

såhär ser min vecka ut:
onsdag: jobba, träning i eskilstuna
torsdag: jobba, klipp och färga håret, fika med Ida och planera festen
fredag: jobba och sen är det en redig drägg-fylla med min alltid lika trogne partyvän Söderlund
lördag: bakisdag
söndag: träning i eskilstuna

malin *klapp på axeln* , bra jobbat idag!


Kommentarer
Postat av: ANNA

åh ni fick tag i träffpunkten :D jag längtar redan

2008-09-09 @ 19:16:24
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0