god kväll

ännu en dag har bara flygit förbi utan att jag visste ordet av. Efter att ha fixat håret (som förövrigt blev jävligt snyggt) hos Sandra åkte jag och åt lunch tillsammans med en mycket god vän som hade kärleksproblem. Hämtade upp Fredda, käka film och såg på "Jurassic Park". Hann även en sväng till MediaMarkt och kolla mobil till Moa och objektiv till Fredda. En annan gick mest omkring och kolla eftersom det var första gången jag var där. Inte alls så imponerad som jag trodde jag skulle bli. Hursomhelst.. just nu sitter jag i mitt (typ) nystädade rum och ser på Jerry Springer. Ska närsomhelst börja på min sommar-resumé som ni kommer kunna läsa här i bloggen men ni får ha lite tålamod, det kommer nog ta ett tag. Ska få med så mycket som möjligt. Och det ska jag försöka göra samtidigt som jag vill se på Ghostwisperer. Lycka till, Malin! bäst att sätta igång på en gång. BYE SÅ LÄNGE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0