helt otroligt.

i tjejers (iallafall min) värld så finns det ingenting som heter: en snabbdusch.

jag kan inte bara gå in, duscha av mig och gå ut. Nae.
man ska tvåla in kroppen
det är schampoo två gånger, en gång med och en gång utan olivolja. (för torr hårbotten)
det är balsam.
det är inpackningar (var ett tag sen nu men har önskat mig mer av sandra i present)
det ska rakas på ben och under armar så man inte känner sig som ett odjur.
man tvålar in kroppen igen eftersom huden blir äckeltorr efter raklödder.
sen är det väldigt lätt att man bara stå i det varma vattnet och glömmer bort tiden.

och när man väl kommer ut ur duschen så virar man en turban runt håret, smörjer man in ansiktet med diverse produkter och kroppen smörjs in med en lotion med lite summer glow i så man har kvar liten av brännan även under vintern. Sen springer man omkring halvnaken i huset och letar kläder tills man är torr igen och helt plötsligt har 1,5 timme gått. Helt otroligt.

men men, ingen kan kalla mig ofräsh nu för jag luktar sommar och citrusfrukter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0