.. kul

(denna konversation ägde rum igår på Otten mellan två av mina vänner)
- "du vet väl att hälften av alla här tror att du har hånglat med en kille?"
- "aa, jag vet.."

sitter och ser på min Parlamentet-film i väntan på att Söderlund. När hon kommer hit har hon pizza med sig och vi ska sätta oss på altanen, slappa och bara snacka skit innan vi börjar göra oss iordning. Samtidigt håller jag på att kolla på SistaMinuten-resor till mig och jonna. Skulle vara så himla skönt att komma bort en vecka, bara hon och jag, och inte bry oss ett piss om folket här hemma. Vad säger du, Jonna? :)

nu ska jag städa. Det lyckas alltid bli stökigt här hemma när jag har förfest, hur många eller några vi än är.

jag vill inte sova själv inatt.
Det var ju så mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0