Lady GaGa - Just dance

I LOVE THIS RECORD BABY BUT I CAN'T SEE STRAIGHT ANYMORE!
spin that record, just dance.

nu har jag skickat ut mass-SMS till brudarna om vårann fika-time på Fräcka ikväll. Jag ska göra det till en tradtion, en vi-ska-ses-en-gång-i-veckan-på-fräcka-tradition liksom. Vore det inte helt perfekt? :D (anna, jag vet att du håller med mig i alla väder när Fräcka och vänner tas upp) Så nu ska jag slänga mig i duschen. Undrar om vi har någon olivolja kvar för min hårbotten är inte riktigt sams med mig idag. Helt plöstligt fick jag massa planerat ikväll och me like it!

övningsköra
lämna in datorn på Alina (hoppas det kan följa med hemma redan ikväll)
möta moa utanför thé & kaffe 18.30
möta sazza på Fräcka 19.15
fika och prata strunt alldeles för länge
mysa i soffan, fotbad & ansiktsmask


vi hörs när jag kommer hem igen. Bye.


Kommentarer
Postat av: Banan

Yes, du känner mig ;)

2008-09-29 @ 17:27:01
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0