snacka om familje-rutiner

dethär är det bästa med hösten. För första gången sedan förra hösten känns det verkligen som det ska när det är en fredagkväll. Pappa lagar mat, mamma kollar på sina TV-program och jag gör mig iordning för att dra vidare någonstans med mina vänner. Det luktar kött, kroketter och bearnaissås i hela huset, pappas musik hörs överallt och det kommer inte ta lång tid innan Anette ringer och mamma blir fast vid telefonen så att pappa och jag får börja äta själva. När vi ätit upp lägger sig mamma i sängen och kollar på sina program, pappa läser tidning och jag får stressa så mycket att mamma blir irriterad för att hinna bli klar i tid. Men vi har det mysigt iallafall :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inte helt fel! :)

2008-09-20 @ 13:17:04
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0