söndag 18.10

trodde ju som sagt att jag skulle vara fast i soffan vid TV:n hela dagen men icke. Det blev även en fika i köket med familj (mamma, pappa, henka och stina) och släkt (faster, farbror, lillkusin, mormor och morfar) ett par timmar men nu är jag tillbaka i soffan och gläpper mellan "One tree hill" och "hur man blir av med en kille på 10 dagar". Hunrig är jag också men det blir inte mat på ett par timmar då stek (som pappa fick för sig att göra) tar ett par timmar så tills dess sitter jag still vid datorn och väntar på att alla Ida's bilder från Cypern ska laddas över till min dator.

har även idag fått den finaste presenten jag någonsin fått. Mamma berättade idag att när farmor dog så la mamma undan hennes vigselring till mig. Så på min högerhand, på mitt långfinger sitter nu farmors ring från när hon gifte sig med min farfar. En enkel men helt underbart vackert guldring med inskriptionen "Göran & Harriet 19 2/5 59. Överlyckliga Malin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0